דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתיחת עסק במימון הלוואות לשכירים 

מאת    [ 27/04/2015 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 1394 פעמים ]

על נתונים רבים ישנה מסקנה רחבה שהרבה שכירים אשר היו רוצים להפוך לעצמאים חוששים ומהססים לעשות את המעבר הזה עקב הקושי בגיוס מימון עבור פתיחת עסק. חלק לא קטן מהעובדים השכירים בישראל ענו בחיוב כאשר נשאלו האם היו רוצים להפוך לעצמאים. הבעיה היא שאותם שכירים חוששים שבעת הגעתם לשלב גיוס הלוואות לעסקים בהקמה הם יעזרו במכשול של תנאי הלוואה מאוד לא נוחים.

זהו לא אשליה, בכל הנוגע לתנאי הלוואות לעסקים קטנים בהקמה, שיעורי הריביות ופריסת ההלוואות מאוד לא נוחים, זה עובדה. עניין זה פוגע בצמיחת המשק, לרבות בהמשך גידול כמות השכירים היזמים אשר ממשים את רצונן להפוך לעצמאיים. אך ישנו פתרון שמסייע לשכירים יזמים לגייס מימון עבור פתיחת עסק בתנאי הלוואה מאוד נוחים, הפתרון הזה הנו הלוואות לעסקים בערבות מדינה.

הלוואות לשכירים עבור הקמת עסק הכי נוחים אם הם מגויסים דרך מסלול עסקים בהקמה של הקרן לעסקים קטנים. תנאי ההלוואות בערבות מדינה מאוד נוחות והם מאוגדות בתנאי המכרז של המדינה כך שהבנקים לא יכולים לנצל את השכירים במתן הלוואה לפתיחת עסק. התנאים שכירים יזמים יכולים לקבל בקרן הם: סכום הלוואה של עד חצי מיליון, פריסה ל-60 חודשים, ריבית של עד פריים+3.5% וערבות מדינה של 90% על הביטחונות.

כמה דגשים לגבי הלוואות לשכירים לפתיחת עסק מקרן סיוע לעסקים


    • צריך להגיש לקרן תכנית עסקית – בכדי לקבל הלוואה בערבות מדינה יש לעבור תהליך בחינה של המדינה. התהליך הזה מתחיל עם הגשה של תכנית עסקית המציגה את הקמת העסק, ביחד עם פירוט ההשקעה הנדרשת בעסק ואם צפי התמלוגים הצפויים בעסק. כלומר, בכדי לגייס הלוואה בערבות מדינה תצטרכו להכין תכנית עסקית, בין אם אתם מכינים אותה בעצמכם או בין אם אתם לוקחים כלכלם שיבצע אותה בשבילכם.
    • צריך להציג הון עצמי – בכל הנוגע להקמת עסק, הון עצמי הוא תמיד דבר חיובי שיכול רק לסייע להקמת העסק ולהבטיח גיוס הלוואה לפתיחת עסק בתנאים טובים. במקרה של גיוס הלוואה לפתיחת עסק מהקרן, הון עצמי גם נדרש. במילים אחרות, על היזם להציג מרכיב של הון עצמי בכדי לקבל את ההלוואה.
    • כדאי שיהיה ליזם ניסיון תעסוקתי רלוונטי – ניסיון תעסוקתי בכללי הוא תוספת מומלצת להקמת עסק ולגיוס מימון להקמת עסק. עדיפות היא תמיד להעניק הלוואה ליזם בעל ניסיון תעסוקתי הקשור לפעילות העסק. למשל, יזם המחפש מימון להקמת חנות מזון לחיות ישפר את הסיכויים שלו לקבל אישור על הלוואה אם יש לו ניסיון בתחום כמו עבודה בחנות דומה או אצל וטרינר וכו'.

הקרן נותנת דגש למצב התעסוקתי הקיים – שאנו מדברים על הלוואות לשכירים מהקרן, הקרן תבחן את עיסוקו של השכיר. במידה והשכיר צופה להישאר בעבודתו, העניין יילקח בחשבון בהמלצת הקרן.

ערן רגב - כלכלן ראשי מוסמך במימון (MBA)
מנועי צמיחה פתרונות מימון ופיתוח עסקי
מומחים בגיוס הלוואות לעסקים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב